Reklamace a vrácení zboží
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Vždy dbáme na to, abyste z nákupu u nás měli příjemný pocit, a to i v případě nějakého problému. K Vašim reklamacím přistupujeme vždy s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace Vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat. Jsme tady pro Vás na e-mailu info@miola.cz a také na telefonu (+420) 776 384 391 každý všední den 9:00 – 16:00.
Reklamační řád našeho e-shopu je k dispozici ZDE.
Výměna zboží
Při objednání zboží na internetu se může stát, že Vám nebude sedět velikost nebo barva. Takové zboží je možné do 14 dnů od dodání jako nepoužité vyměnit.
Jak postupovat, pokud chcete zboží vyměnit?
-
O výměně zboží nás, prosím, nejdříve informujte elektronicky na emailovou adresu info@miola.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky či faktury a zboží, které budete vracet k výměně. Napište nám také, jaké zboží jste si k výměně vybrali.
-
Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, ke zboží přiložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace.
-
Zboží zašlete pouze doporučeně na adresu: Aleksandra Denková, nám. Gen. Píky 14, 326 00 Plzeň.
Reklamace
K Vašim reklamacím přistupujeme vždy s maximální péčí a odpovědností. Bude-li reklamace oprávněná – zašleme Vám opravený výrobek, nový kus nebo Vám vrátíme kupní cenu.
Jak postupovat, pokud chcete zboží reklamovat?
-
O reklamaci zboží nás, prosím, nejdříve informujte elektronicky na emailovou adresu info@miola.cz. Popište vadu zboží a nezapomeňte připojit číslo objednávky či faktury. Do přílohy e-mailu můžete připojit fotografie nebo jinou dokumentaci.
-
Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, ke zboží přiložte vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace.
-
Zboží zašlete pouze doporučeně na adresu: Aleksandra Denková, nám. Gen. Píky 14, 326 00 Plzeň.
Vrácení zboží
Nelíbí se Vám zboží, které jste si objednali? Nevadí. Do 14 dnů od převzetí zboží nám můžete zboží bez udání důvodu vrátit. Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu.
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy je k dispozici ZDE.
Jak postupovat, pokud chcete zboží vrátit?
-
O vrácení zboží nás, prosím, nejdříve informujte elektronicky na emailovou adresu info@miola.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky či faktury a zboží, které budete vracet.
-
Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, ke zboží přiložte vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
-
Zboží zašlete pouze doporučeně na adresu: Aleksandra Denková, nám. Gen. Píky 14, 326 00 Plzeň.